Nu händer det grejer...

I skrivande stund är cafeterian full av hästritande tjejer och killar. Vad duktiga ni är! säger Lena till deltagarna. Ni kanske ska bli serietecknare? Pirre och Rimi har fått vara statister inför en stor skara reportrar och kursdeltagare. Tv- och tidnings-reportrar har bytt av varanda och frågat Lena och deltagarna varför det är så roligt att rita hästar. Ungdomssektionens styrelse har fått svara på en massa frågor om varför dom valt att just bjuda in Lena och vilka som är här.
Men hallå, varför Lena? Dum fråga - hon är ju Mulles mamma!

Nej, nu ska jag ut i cafeterian igen och titta & lyssna, för teckna är inget för mig - jag suger på att teckna - tror inte ens att Lena kan lära mig!

Tjillevippen!// Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0