städa, städa varje fredag....

I helgen är det tävling! Tävling innebär förberedelser, förberedelser innefattar städning av anläggningen. Så idag städas det! I morgon så kommer det hästvänner från överallt å då vill vi ju visa anläggningen från sin bästa sida. Ridskolehästarna får sova ute i helgen, så blir det bättre med uppstallning för de tävlingshästar som kommer hit. Några av ridskolehästarna ska vara med och försvara klubbens färger så jag hoppas att ni håller tummarna för dom.

Wow vad många i Umeå som kommer att ha nya underkläder efter den här veckan hihihi! ni som har sålt underkläder har ju gjort ett fantastiskt jobb för klubben. Inte i min vildaste fantasi trodde jag att det skulle bli en sån strid på kniven vem som kommer att vinna tävlingen.
Nej, nu ska jag ta och gräva ner mig i kontorsjobbet en stund innan jag ska avsluta dagen med lite lektioner.
Ha det gött!// Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0